Home / Czytelnia / Z ostatniej chwili / Wydarzenia / Forum Druku Transakcyjnego i Komunikacji Masowej w Łodzi
Anna Strożek
22.09.2016 15:12
13 października w łódzkim hotelu Andel’s odbędzie Forum Druku Transakcyjnego i Komunikacji Masowej organizowane przez firmę Asseco Data Systems pod patronatami honorowymi: Prezydenta Miasta Łodzi i Marszałka Województwa Łódzkiego, z udziałem firm Asseco Data Systems, Canon, GMC, Konica Minolta oraz Xerox.
Podczas tegorocznej, VI edycji konferencji omówione zostaną tematy związane między innymi z optymalizacją procesu fakturowania, innowacjom bazującym na sprawdzonej technologii atramentowej, zarządzaniem komunikacją z klientem, outsourcingiem druku oraz projektowaniem kampanii crossmediowych. Ponadto uczestnicy Forum będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami i nowościami z zakresu procesów druków i komunikacji masowej.
Forum Druku Transakcyjnego i Korespondencji Masowej to coroczna konferencja branżowa. Od pierwszej edycji (2011) integruje środowisko producentów urządzeń i technologii oraz dostawców usług outsourcingu i direct mailingu z ich kontrahentami i klientami.
Konferencja ma na celu propagowanie wiedzy na temat dostępności usług oraz rozwoju i praktycznego zastosowania nowoczesnych technologii w obsłudze strumienia danych transakcyjnych. Organizowanie jej w Łodzi (w przepięknie odrestaurowanych murach „Manufaktury”) podyktowane jest chęcią promowania Łodzi jako miasta z bogatymi tradycjami a ponadto innowacyjnego i stwarzającego dogodne warunki dla rozwoju biznesu opartego na nowoczesnych technologiach.
„Świat DRUKU” objął wydarzenie patronatem medialnym.
Fot. franky242, FreeDigitalPhotos.net
Dziękujemy za ocenę!
Twoja ocena już została uwzględniona. możesz oceniać tylko raz!
Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!
W ostatnim czasie kilkuosobowa delegacja firmy Polkos – autoryzowanego dealera urządzeń marek Roland oraz Xenons – spędziła prawie dwa tygodnie w Chinach. W ramach współpracy z firmą Xenons przedstawiciele dystrybutora zwiedzili nowoczesne fabryki producenta, przyglądając się z bliska zaawansowanym procesom produkcyjnym i nowym technologiom; z zapoznali się również z najnowszymi produktami i prototypami maszyn, które dopiero będą wprowadzane na rynek.
6 czerwca 2024 r. w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie koło Łodzi odbyło się doroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP). Wydarzenie dla zrzeszonych w Izbie przedstawicieli branży artykułów promocyjnych z całej Polski zwieńczył uroczysty bankiet, podczas którego wręczono Jubileuszowe Statuetki PIAP 2024.
Kilkadziesiąt osób, reprezentujących kadrę zarządzającą drukarń wąskowstęgowych, wzięło udział w sympozjum zorganizowanym przez firmę Mark Andy z myślą o jej klientach z Polski. Wydarzenie odbyło się 9 maja br. w Zamku Topacz w Ślęzie. Złożyło się na nie kilka wystąpień, które – w odróżnieniu od wcześniejszych tego typu spotkań dla użytkowników maszyn amerykańskiego producenta – koncentrowały się nie tylko na aspektach rynkowych i technologicznych. Uczestnicy mieli bowiem okazję wysłuchać prezentacji na temat cyberbezpieczeństwa czy wykładu motywacyjnego.
Zachęcamy do zaprenumerowania naszego pisma.
Wypełnij formularz i dołącz do grona ludzi dobrze poinformowanych.
W tym miejscu zamieszczamy cenniki produktów reklamowych w drukowanych wydaniach "Świata DRUKU" oraz informacje techniczne dotyczące ich przygotowania.
Wszelkie ewentualne pytania prosimy kierować do działu reklamy:
tel. 42 687 12 92
reklama@swiatdruku.eu
*Informacje o modułach reklamowych do zestawień tematycznych:
Moduły reklamowe do zestawień przygotowywane przez nasze zewnętrzne studio graficzne (w wym. 180 x 40 mm), w oparciu o przesłane do nas w tym celu następujące materiały Klienta:
- logotyp w rozdzielczości 300 dpi (formaty: AI, CDR, EPS, JPEG, PDF lub TIFF)
- nazwa firmy wraz z formą prawną
- adres: ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość
- jeden numer telefonu i jeden numer faksu
- jeden adres e-mail i jeden adres strony www
- opis działalności do 600 znaków ze spacjami.
Moduły są przesyłane do Klienta przed drukiem w celu akceptacji.
W cenie modułu zawarta jest jedna poprawka Klienta i wszelkie korekty ewentualnych błędów zawinionych przez naszą redakcję lub studio graficzne.
Dodatkowe zmiany treści są dodatkowo płatne, uzależnione od czasu pracy studia.